First Time Aku Biadap Gile

Assalamualaikum..


Da lame aku tak update blog aku nie..huhuhu... maaf ye.. pas nie aku akan post setiap minggu k.. tapi aku tak janji la.. wiso la nak maen janji janji nie... hehehehe...

Sebenarnye aku tengah benggang gile... gile gile benggang... arghhhhhh... stress beb.. kalu nak tau ape yang aku benggang gile nie.. haaa aku cakap pasal keje dalam kelab aku nie..Kelab Integriti Siswa PMS nie la.... stress beb.. okey la..

aku bagitau la.. aku nie da la tak pandai mengedit poster.. kalu wat poster jangan la cakap.. hancur.. tak lawa.. buruk .. serabut.. tapi ada jugak yang nak aku wat lagi.. okey la.. nak aku pikir positif kan.. boleh boleh.. diorang bagi kat aku wat sebab diorang tau maybe aku boleh ubah jadi lebih gempak.. tapi background dy aku tak pandai wat la.. tapi diorang nak ada background...tapi da tue je aku reti wat.. so nak wat camner kan..

tapi tadi.. aku handle bahagian AJK Multimedia.. aku da suruh diorang wat poster movie night untuk minggu MSP kat poli aku nie..diorang da wat da.. da siap da pon.. tapi tadi dalam meeting kelab tadi... ada insan yang handle bahagian MOVIE NIGHT nie cakap.. diorang kene wat baru.. pehhhhh.. beb .. cian beb.. budak aku tue banyak keje beb... and nak wat poster tue, diorang amik dalam mase sehari.. and tak pasal pasal kene wat lagi sekali..

hyeee.. pas tue aku baru nak marah ngan budak yang bagi keje tue.. tapi aku asik kene pangkah je dengan dia.. so aku benggang gile.. aku kuar dalam meeting tue cam tue je.. aku biadap, biadap jugak.. tapi aku biadap dalam SOPAN.. malas aku nak cakap pe mase aku blah tadi.. aku senyap je.. aku blah direct pegi bilik aku baring and post cite nie la..

siyes benggang beb... aku paling benci orang yang mengarah budak aku wat keje 2 kali.. beb.. keje tue susah beb... and.. lagi 1.. yang aku marah nye.. pas diorang siap tue.. aku kene PRINT dalam kertas A3.. A3 mahal beb.. RM1.30 satu kertas.. tapi aku kene print 7 helai.. pehhhhhh... duet aku nie "banyak la kan".. sampai kene print banyak.. arghhhh.. nasib baek aku tak pegi print poster yang kene cancel tadi.. kalu tak memang aku da jadi gile da tadi.. arghhhhh.. aku siyes.. aku da malas nak amik tau da nie... tapi sekarang nie aku masih dalam mood SABAR lagi nie.. arghhhhhh...

okey la beb.. aku nak pegi turun tengok budak aku jap.. cian diorang beb... huhuu

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh