Sakit Dan Gembira

Assalamualaikum..

Ari nie aku ada dua perasaan.. Sakit dan epi..sakit sakit gile beb..sampai sekarang masih sakit tau..huhu..kesihani la insan ini..huhuhu.. hehehehe..

Aku nak cite la nape aku sakit dulu ek..sebab macam nie..pagi tadi aku tolong abah kat kebun 2ekar..kebetulan pulak ari nie nak pasal tiang..tapi ada 1 masalah lak time tue..tayar kete sorong tak ada angin..yela..nak pasang tiang kan..kene bubuh simen..tue yang kete sorong tue penting gile..nak angkut bancuhan simen..

So aku pon pegi la carik kedai moto untuk isi angin tayar tue..tapi sampai kedai moto..aku isi la angin tayar tue..okey..da pam nie...so nak check la..emm macam tak cukup angin tapi pas isi angin lagi sekali teros kebabom tayar tue...pehhhh besi tue kene ibu jari tangan kanan aku..pedih beb..sampai sekarang masih sakit lagi..huhuhu...

And cite epi aku ialah sebab pas balek dari kebun tadi mak aku kol abah..tapi aku angkat.. Mak suruh aku amik serai 1 bundle banyak..so da amik tue aku pegi sekolah mak aku..pegi pegi jer mak aku and cegu kat sane ajak aku makan roti canai...aku pon makan la kan..so pas makan tue aku tolong potong bawang and serai...













Wat pengetahuan sume..sekolah mak aku ada majlis untuk pelajar tahun 6...so aku datang sane untuk anta barang je...tapi alang alang banyak keje yang aku nampak,so aku bantu la..da siap bantu bantu tue aku pon jalan jap sementara nak tunggu mak aku jap..mase jalan jalan tue aku ternampak budak tahon 6 tengah berlatih untuk persembahan malam nanti..so aku pon tengok and dengar la pe yang diorang wat.. Pas tue aku pon amik la gamba diorang..hehe.. Tapi best beb persembahan diorang...hehe...tapi sory la..aku tak sempat nak rakam lak..hehehe..



Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks