Maafkan Saya

Assalamualaikum.. 

guys.. sorry laaa.. sebab da lame tak update.. bukan sebab aku malas update ke ape tapi, aku wat final project aku la.. sorry ek.. 

huhu.. aku wat tajok aku pasal system online tapi aku baru siap bahagian interface tapi semart jugak la kan.. di puji jugak la.. tapi tue la masalah nye.. aku ada masalah yang gile gile susah.. korang mesti terge lak nye bile aku katekan bende nie.. sebab bende nie nampak la cam senang tapi kepale dia la.. susah gile beb.. da berape kali aku fail nie.. aku ngan wat bahagian login system tapi hampeh lak.. adehhhhh..

tapi sekarang nie aku tak boleh la terlalu sebuk ngan final aku nie gak sebab aku ada SPEAKING test MUET pada 20 feb nie.. adehhhhh.. aku da la lemah bahase inggeris nie.. lagi lagi bahagian SPEAKING.. lagi la hancusssss.. tapi nak tak nak aku kene la belajar jugak.. huhuhu.. nasib nasib.. huhuhu...


Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks