TAK DAPAT SERU LAGI


Hallo... apa kaba sume... masih berblogging lagi ke pada waktu nie?? hehehe.. kalu masih berblogging pada waktu nie bagus la.. hehehe.. tapi korang pots ape tue?? ce tag kat sini.. nak bace jugak entry korang.. sebab aku post nie gune hp la.. huhuhu.. 

haaaa korang.. aku ada 1 info sangat sangat menarik la untuk korang.. gerenti korang sume suke la.. sebab nie sume ada kaitan dengan diri kite.. hehehe.. nak tau ape bende tue?? nie kisah tentang AURAT.. ehhhh.. nak blah da ker?? jangan blah dulu.. bace jap ape yang aku nak tulis kan nie.. mesti korang tak kan bosan nye.. caya la..

korang penah kan kene tegur dengan orang ataupon menegur orang yang tak tutup aurat nie.. betol tak.. mesti la betol kan.. kali nie aku nak bagitau la kenape bile kite tegur diorang, diorang cakap macam nie kan..

"AKU TAK DAPAT SERU LAGI, SO JANGAN MENYEBUK LA.. TAK SEMESTI NYE KORANG YANG TUTUP AURAT NIE DAPAT MASOK SURGA.. DA LA, JANGAN JAGE TEPI KAIN ORANG LA, JAGE TEPI KAIN SENDIRI LEBIH BAEK.. BLAH LAAA"

okey la korang.. aku nak bagitau la.. sebab kenape diorang cakap diorang tak dapat seru lagi sebenarnye sebab diorang tengah tunggu ajal diorang.. diorang tunggu MALAIKAT MAOT datang jemput diorang.. tau kenape aku cakap macam tue?? nie CLUE la..bile mase orang akan tutup aurat nye sepenuhnye?? haaaa.. da dapat da??

kalu tak dapat lagi, meh aku bagitau.. jawapan nye semase kite mati.. sebab bile kite mati, kite akan dikafan kan betol tak.. haaaa.. pada mase tue la, baru la aurat kite sume akan ditutup.. so tue la sebenarnye maksud diorang.. AKU TAK DAPAT SERU bermaksud aku tunggu waktu aku mati, baru aku tutup aurat.. so kate la korang da tegur orang tue, tapi dia melawan jugak.. korang cakap la ape yang aku cakapkan nie.. tapi kalu diorang melawan lagi, aku nak bagitau la.. korang istighfar je la banyak banyak dan mohon la untuk diorang tue.. diorang tunggu ajal diorang je tue.. 

so sebelum aku nak kuar nie.. aku nak cakap la.. bagi sape penah cakap macam tue, istighfar la banyak banyak.. tak kan bile mati nanti baru kite nak tutup aurat kot.. agak agak la k.. sebab mase kite mati, kite da tak boleh wat pape lagi da.. so maaf la kalu korang mara.. aku tegur sebab aku kawan korang jugak walaupon kite tak penah berjumpe.. hehehe.. okey la.. out dulu.. Assalamualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks