AWAS!! KENZO SI PENIPU.. SHARE

 

hari nie aku ada 1 cerite yang aku patut kongsi cerite dengan korang.. korang patut bace info aku nie sebelum korang kene.. dan nie bukan cerite bohong dan bukan jugak cerite rekaan semate mate.. kalu korang tak bace, NASIB KORANG LA.. tapi pape hal baek korang bace dan kongsi kat semua orang..

Okey.. cerite nye macam nie.. tadi aku pergi GIANT, aku terjumpe 1 kedai bername KITZWARE Sdn Bhd kat GIANT KUALA PILAH.. aku tengok barang diorang mahal gile.. sume nye dekat 3K jugak la.. so nak jadi nye cerite, aku pon search la kat internet pasal KENZO JAPAN nie.. search la kat GOOGLE.. tapi nasib baek aku tak terpengaruh.. sebab KENZO JAPAN nie penipuan semate mate.. 

sebenarnye barangan diorang nie barangan murah je.. tak ada kualiti langsung.. sebab barangan dari CHINA.. so kalu korang kene ngan diorang nie, abis la korang.. tapi aku pelik, kenape polis tak tahan diorang nie.. nape tak tangkap si promoter penipu nie.. okey la.. nie kutipan dari blog ImaginasiKu.. kat sini dia cerita kan bagaimane si PENIPU tue berlakon dan amik duet korang..


 

dan nie dari petikan yang laen laen tapi berkaitan dengan tajok aku la.. hehehe..










PS: awas.. rasenye bukan jename nie je ada.. tapi ada berbagai bagai jename lagi.. tapi sebelum korang nak beli tue, baek korang selidik terlebih dahulu.. kalu promoter tue asik ikut korang je, maknenye tue barangan penipu tue.. hope korang kongsi kongsi kan info nie dan hope korang dapat elakkan diri daripada PROMOTER PENIPU NIE..

Comments

mdnor othman said…
email aku mdnorothman@gmail.com
PEMIKIR said…
Thanks bro sebab tolong sebarkan. Kedai yg aku citer dalam blog post tu da tutup. Mereka da pindah tempat lain. Apa yg aku ingat dia ada ckp kalau nak bayar telefon satu nombor ni sebelum datang. Mungkin mereka dah bajet tak lama dpt duduk situ. Sekarang ni pun dia dah bukak kat tempat lain. Kali ni ramai budak melayu yg ak nmpak terlibat. Sian kat mereka ni. Diperbodohkan tauke sendiri.

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks