FATIN SHIQQIA JUARA X-FACTOR INDONESIA



walaupon aku sedih atas kehilangan barang kesayangan aku, tapi disebabkan aku nie salah seorang daripada peminat Fatin Shiqqia, aku sangat happy la sebab dia telah berjaya menjadi pemenang X-Factor Indonesia.. banyak banyak penyanyi perempuan kat situ, dia sorang je penyanyi perempuan yang jage aurat nye walaupon tak semua yang dia jage.. hehehe..

ehhhh.. betol la aku cakap.. tak semua yang dia jage sebab suara tue pon aurat kan.. so nampak tak kat situ yang salah satu aurat yang dia tak jage.. hehehe.. sokong sokong la gak kan..  tapi kritikan ape yang dia salah tue pon kene la tegur jugak kan.. bukan aku nak cakap aku nie baek gile.. tak ada makne nye.. sebab aku pon kadang aurat pon terdedah.. tapi antara laki laki je la.. bukan dekat perempuan yang bukan muhrim dengan aku ek.. hehehe..

by da way.. TAHNIAH FATIN SHIQQIA KERANA TELAH MENJADI PEMENANG X- FACTOR YANG BERJILBAB.. hehehe ;D

#peace yoo

Comments

Anonymous said…
suka lagu fatin 'aku memilih setia'

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks