Lepas Jersi, Selipar Pulak Ke



ari nie aku tak tau la nak cakap pe... siyes.. sekarang nie aku dalam mood sedeh gile.. sangat sangat sedih.. barang berharge aku boleh pulak lesap.. huhuhu...

huhu.. selipar kesayangan walaupon aku beli dengan mak aku sebelum pergi kursus kat PIS nie, tapi aku sayang gile dengan selipar tue.. selipar tue la aku bawak mandi, aku bawak pegi kelaz, pegi masjid dan macam maca kegunaan selipar tue aku wat.. tapi tak sangke lak selipar tue jugak orang nak rembat... murah je pon.. tak mahal sangat.. 

siyes aku marah plus sedih sebab da la sebelum nie jersi kesayangan aku kene curik, nie kan pulak selipar aku.. siyes aku marah and sedih gile nie.. huhu..

kenape la zaman sekarang orang suke idup dengan mencurik ek.. diorang miskin sangat ke ape haaaa?? bodo betol laaaa...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^