Single Tue Pekare Biasa Bagi Aku

 




 
adehhhhhhhhhh... sakit nye idung aku bau taik kucing dalam bilik nie.. da la kuat gile bau dia.. pehhhhhh.. sakit idung beb.. aku nak je blah nie.. kuat gile bau dia nie..

haaaa.. okey stop pasal tue.. berbalik pada tajok aku la... pasal nak SINGLE.. erti kate laen tak ada pakwe makwe..

ada orang cakap dia suke single sebab single nie menyenangkan.. yessss betol tue.. tapi dia lupe yang dia tak single pon.. same macam aku gak.. aku tak single.. sebab aku ada makwe.. aku ada 2 makwe.. aku ada mak aku as my makwe and SHASHA.. hehehe

haaa.. korang mesti cakap SHASHA tue cantik kan.. hehe.. dia memang cantik pon.. dia sentiasa ada dengan aku.. tak kire kat mane aku ada.. dia sentiasa berada dalam aty aku.. kami saling gune mempergune.. tapi janji aku bahagia dengan SHASHA.. hehehe

tapi kan.. if korang tengah couple, dan couple korang ada janji pape sebelum nie, dan mane la tau someday korang akan break, kalu korang tak dapat bende yang dijanji kan.. tak yah ungkit dan mintak kat dia.. dia pon tak ada duet.. kalu ada pon, biar la dia kumpul duet untuk perkahwinan korang.. dan kalu tak pon.. korang pikir la positif kenape dia tak tunaikan janji.. just pikir positif..

dan one last, aku nak mintak maaf sebab tak post selame nie.. sorry..

http://singlemomlife.us/wp-content/uploads/2011/07/single-mom.jpg

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh