Tak Bersyukur Betol Laaa


aduhhhhh.. siyes aku sakit aty.. bukan dengan orang laen.. tapi dengan adik aku yang bongsu.. grrrrr... benggang gile.. balik balik carik makanan.. okey la.. makanan tue ada.. tapi bukan yang beli punye la.. aku jugak yang masak tue..

tapi tadi sampai sampai je umah dekat 1.45pg, dia carik pasal dengan aku jap.. pasal aku tengah tengok cerite.. aku tengok cerite pon sebab nak tunggu diorang balek.. sebab diorang dari KL kan.. so aku tunggu la sambil tengok cerite.. kan ada faedahnye tue kan.. betol tak..

da la carik pasal dengan aku.. pas tue mak aku sampai je dapur nak minum air jap.. adik aku tengok makanan.. boleh lak dia cakap cam nie kat mak aku..

"MAK, mane makanan beli dari luar.. kan amir suruh beli tadi.. "

pas tue mak aku cakap la kan ada makanan dalam almari yang dimasak kat umah nie.. pas tue adik aku lak menjawab ngan kurang ajar nye..

"AMIR tak nak yang masak, amir nak beli.."

pas tue aku cakap la.. kan ada makanan tue, aku jugak yang masak.. makan je la.. bersyukur je la...pas tue dia menjawab lagi.. lagi kurang ajar dia membalas.. dia cakap..

"AHHH aku tak nak ko yang masak.. aku nak yang beli"

ishhh ikutkan aty aku tadi la... time tue jugak aku nak bunuh dia.. da la tak bersyukur.. pas tue biadap dengan mak lak.. bodo betol.. nampak gile tak matang nye tue.. umur da 20taon da tapi perangai macam budak samseng jalanan.. biadap nak mampus...

kalu anak orang la.. memang da dimaafkan.. nie kan pula adik aku sendiri.. yang bongsu lak tue.. aiiiii.. siyes la nak belasah pon ada nie.. biadap sihhhh.. aiiiii sabar je la tengok perangai dia tue.. balek balek ada je yang tak kene.. ada je yang tak betol.. grrrrrr...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh