Jangan Terase Ek



kali nie post aku sangat sangat menyakitkan hati para wanita.. sebab nye aku bukan nak maki ke ape ke kat diorang nie, cume bile aku cakap nie kan, aku jugak yang kene effect nye.. caye tak?? tak caye kan.. hehehehe.. we see..

sebenarnye aku nak kate la yang aku bosan dengan perempuan.. well diorang nie baek, cantik comel dan mengodakan hati para lelaki.. cume aku nie haaa, tak tau nape.. aku bosan dengan diorang.. tak tau nape.. tapi yang pastinye aku bosan dengan diorang.. whatever they do for me, it make me boring with them.. i not hensem boy, rich boy or whatever laaa.. tapi sejak aku masok poli aku memang bosan dengan gurl.. kalu nak cakap pasal kahwin, tue bukan alasan aku.. sebab aku tak penah bosan dengan isteri aku sebab dia pandai amik ati aku.. dia pandai wat lawak dengan aku.. tapi selain isteri aku sendiri, aku bosan dengan gurl.. maybe sebab ati aku da kene curi dengan isteri aku sendiri kot.. sebab tue la aku bosan dengan orang laen.. hehehe..

kalu la sape sape ada no aku, terutame gurl la, kalu sekirenye diorang mesej aku, aku akan balas so-so je.. perasaan biasa je.. so jangan la mara aku ek.. im sorry..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh