Sape Yang Aku Tegur Tue????


kali nie aku nak ceritakan 1 kisah yang berlaku malam tadi.. hohoho.. seram gile.. sampai sekarang pon aku masih rasekan ada someone kat belakang aku.. tapi aku tak tau sape.. huhuhuhu...

macam nie cerita nye... pagi tadi dalam pukul 2.50 pagi aku nak buang air kecil, so aku pegi la toilet.. pegi pegi je sampai depan bilik air, aku dengar macam orang mandi.. tapi tak nampak pon tuala tergantung.. kebetulan mase tue kat umah aku nie tinggal aku dengan member je.. sebelum aku nak pegi toilet tue, aku dengan member ada kat bilik aku.. so bile sampai bilik air tue, aku ingat member laen da balik and pegi mandi.. so saje saje la aku nak kene kan dia..

so aku pon buat la suare seram la.. tapi kejap je.. tak lame tue tibe tibe aku dengar bunyi air da berhenti.. dan pintu terbukak.. semase pintu bukak tue, aku pon cepat cepat la masok toilet and tutup pintu toilet and lepas kan hajat aku an.. lepas tue.. aku kuar, aku tengok bilik air tue kering je.. tak ada tanda basah pon.. tapi yang pelik nye ada tanda tapak kaki basah berjalan kat lantai.. dan lebih dasyat tue, kesan basah tapak kaki tue end depan bilik aku..

aku pelik la.. so aku tanye la member aku.. mase aku pegi toilet tadi, ada ke orang masok bilik aku nie sebab ada kesan tapak kaki kat depan bilik aku nie.. dan kawan aku cakap tak sape sape pon yang masok.. disebabkan aku rase tak sedap ati, aku pon cerita la kat kawan aku tue ape yang jadi.. pas tue kawan aku pon da start cuak la.. sebab nie first time berlaku kat umah aku nie..

sampai sekarang nie pon.. aku masih tertanye tanye sape yang aku tegur malam tadi?? dan kenape ada kesan tapak kaki basah kat depan bilik aku?? huhuhu.. seram beb..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks