Jika Anda Seorang Islam


Sebenarnye aku ada benda nak berkongsi dengan hangpa semua.. Dan aku dapat bende nie semasa rumah aku ini sedang baca Hadith Nabi. Sebenarnya di rumah aku ini setiap hari selepas Isyak akan membaca 2 ke 3 hadith nabi.  Dan kite sesama Islam patut bangga dan gembira kerana kita dilahirkan sebagai Islam.. Walaupon ada yang lahir lahir bukan Islam tapi berbangga la bahawa anda telah memilih agama Islam sebagai agama rasmi anda.. Aku ada 1 benda yang boleh membuat hati anda semua bile membaca dan menghafal bende ini, pasti anda berasa tenang... Insya'allah.. 

DOA REDHA ALLAH TUHANKU


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحَيْمَ

رَضِيْتُ بِاللهِ رَبَّا ,وَبِالْإِسْلَامِ دِيْنَا ,وَبِمُحَمَّدٍ صَلَى اللهِ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَسُوْلًا


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

AKU REDHA ALLAH SEBAGAI TUHANKU, ISLAM SEBAGAI AGAMAKU DAN MUHAMMAD S.A.W SEBAGAI RASULKU.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks