First Time Aku Pergi


hahahaa... ari nie memang syok gile.. korang nak tau kenape?? ari nie aku sebenarnye tak pon rancang nak ke rumah ex aku.. MOON.. ex pertame aku.. dan aku tak tau la kenape gile sangat aku nak ke tempat dia walaupon dia da kawen.. tapi yang kompem nye la, aku datang sebab aku teringat kat kuantan.. sebab aku tension gile carik rumah sewa kat sane.. so bile sampai KL, aku tibe tibe nak tau pasal harge rumah sewa akak aku.. tapi tak sangke pulak aku boleh teringat pasal Kampung Kuantan kat KL nie.. hahahaha..


tapi kan.. aku bagitau laaa.. first time dalam hidup aku laa, aku datang ke rumah perempuan bernama kekasih.. tapi dia bukan kekasih aku.. tapi BEKAS saje.. tapi bile aku sampai sane, aku tak ada la sampai merancang nak jumpe dia pon.. tapi jiran sebelah rumah dia pulak panggil dia.. aduhhhhh.. malu gile beb.. tapi korang tak tau.. yang aku paling malu tue, bile dia cakap dia tak kenal aku.. aku da cite sape aku dan macam mane aku dengan dia berkenalan dulu.. tapi dia cakap tak kenal jugak.. hahahahha..



tapi aku tak kesah pon.. sebab bagus laaa.. dia kan da bersuami.. aku just datang sane pon sebab nak tengok kat mane Kg Kuantan tue je.. hehehe.. lepas pergi rumah dia, aku pergi pulak ke sekolah lame aku iaitu SK Desa Tun Hussien Onn.. lame beb aku tinggalkan sekolah aku tue.. bayangkan aku dari kuantan teros ke KL semate mate nak menghantar motosikal akak aku.. dan bile aku sampai kat DTHO (Desa Tun Hussien Onn), aku tak masok pulak.. hahaha.. rugi beb..


tapi aku nak masok macam mana, sebab aku da lewat sampai sane sebenarnye, aku sampai kat DTHO pada pukul 6.20 petang.. aku da la kene pergi Shah Alam.. tak kan aku nak masok kat DTHO pulak.. riso lewat pulak.. last last aku buat keputusan, aku pergi Shah Alam teros.. sampai Shah Alam dalam pukul 7.10 petang tadi.. sampai sampai je, aku cakap dengan akak aku, tolong anta aku dekat LRT.. sebab aku nak iktikaf dekat Masjid Sri Petaling.. bukan aku tak nak tido dekat rumah akak aku.. tapi aku kan lelaki.. malu la tido dekat rumah perempuan.. walaupon tue rumah akak aku.. hehehe.. dan aku memang nak pegi masjid sri petaling.. sebab aku da lame tak dengar ceramah daripada Tablig.. walaupon ayah aku pon seorang tablig jugak.. tapi sekali sekale nak jugak dengar daripada diorang jugak.. aku tak tau la bile aku nak keluar di Jalan Allah lagi ek.. dulu aku rajin keluar 40 hari.. sekarang, aku da malas.. huhu.. hati da gelap kot..

haaaa.. korang.. aku nak kuar nie.. aku lapo pulak.. mane tak nye.. ari nie aku tak makan lagi.. so aku sangat sangat la lapo.. huhuhu.. okey la aku nak out.. Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan.. hehehe ;)

PS: serius aku tak pernah pergi rumah perempuan yang bukan mahram aku.. apatah lagi kawan kawan aku.. yang kes aku pergi ke Kg Kuantan tue, sebab aku terase nak pergi.. bukan sengaja dan bukan dalam perancangan aku ari nie.. serius..

Comments

Am_Mir said…
haha .. ok kelakar. ok gurau. haha .. xD
Lelaki Gentle said…
Am_Mir hahaha.. memang funny pon.. tapi bagus pe dia lupekan saya.. hahaha

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^