Game On Dude



Bermula nya pada pukul 12 malam tadi, aku dan dia start 1 games rasmi yang kiteorang pernah buat.. sebenarnye kalau ikotkan games nie la kan.. kiteorang sebelum kiteorang start main games nie, kiteorang gadoh besar dulu.. but this time a little bit different games with us.. because we don't fight each other.. tapi aku tak tau laa berape lame tahan untuk bermesej sesame kiteorang.. tapi aku agak kali nie, kami berdua tak kan mesej sesame kami agak lame gile.. lebih lama daripada kali nie.. dan aku agak laaa, nanti perbualan kami bermula apabila dia nak bagitau yang dia nak kawen.. hahaha.. i guess laaa.. tapi kalau betol la tekaan aku kali nie, Alhamdulillah.. sampai jugak jodoh dia nanti.. ahaaha..

adesssss.. sepatutnye laaa aku buat post nie pada pukul 12 tengah malam tadi.. aku da pon tido tadi sebenarnye.. tertido okey.. take note kat situ.. but aku terjaga balek after aku sakit perot teramat sangat.. serius sakit.. tapi nak mengadu pada orang pon tak gune.. sebab i'm alone.. Always single mingle.. nak mesej kawan aku lak, diorang sebuk dengan awek diorang je.. so aku luahkan perasaan aku kat sini je la.. lagipon bagus pe aku sakit perot tadi ek.. boleh sambung buat website lagi nie.. kang kul 7 pagi kang, boleh keluar berjogging... kuarkan lemak lemak ber krim dalam badan nie.. hahahha..

okey laaa... sorry laaa... aku nak out.. aku nak sambung buat website aku.. hehehehe.. bye... Assalamualaikum.. 

*ps: bagus pe kiteorang buat games macam nie.. kali nie games nie aku tau la dia sememang tak suke pada aku.. dan anggap aku cume seorang kawan.. she will never put me in her heart.. kikikikiki.. no more suara manje and merajuk lagi la pas nie.. mati kutu la jawab nye pas nie.. hahahaha..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^