Ini Bukan Demi Hang

hiasan semate mate..

Ada jugak yang salah paham kenape aku nak sangat kuruskan badan aku nie.. ingat aku nie nak menguruskan badan demi orang ke?? hahaha.. sorry to say laaa.. ini bukan demi orang yang aku nak pikat ke nak pape ke.. sorry sikit laaa.. tak ada maknenye aku nak semate mate demi orang der.. ingat nak sangat ke aku buat demi orang.. gile ape.. adesssss...

Untuk pengetahuan laaaa... aku nie gemok dan sangat hodoh.. aku nak menguruskan badan pun bukan sebab nak katang kan badan aku.. katang tue maknenye nak badan taf laaa.. aku nak kuruskan badan aku sebab aku nak berubah..lagipon daripada dulu aku memang benci gile perempuan berlagak cantik.. memang diorang cantik pon.. tapi jangan riak sangat.. ada je perempuan tembam berlagak cantik comel.. nak berkawan pun nak memilih.. nak yang katang.. gile ke ape budak tue.. tak sedar diri langsung.. aku yang hodoh lagi montel nie pon sedar diri.. adesssss...

tadi aku nak tido, aku dapat 1 mesej berbunyi macam nie..

"awak, awak nak kurus badan sebab nak pikat hati saya ke???"

woiiiiiiii.... gile pe?? nak pulak aku pikat dia sebab nak kurus.. bodoh gile soalan tue.. menyampah pulak aku rase.. serius soalan tue buat aku benci.. nak laki kurus banyak je.. tapi kot ye pon.. jangan laa cakap kat aku.. benci gile beb soalan cam tue.. yeeee.. perempuan nak laki yang kurus ensem macam BAEK SEUNG JO.. sorry pada artis nie.. bukan aku nak perli pada orang tue, tapi boleh pulak dia post kat wechat macam nie..

"someone nak kuruskan badan demi i.. bile dia kurus, i rase mesti dia hensem macam BAEK SEUNG JO"

weiiii la weiiii... serius banggang punye status.. aku tak ada kaitan dengan dia langsung.. rase nak block dia pon ada.. perasan gile.. adessss.. tapi pape pon, serius aku nak kurus kan badan bukan demi orang.. tapi demi diri aku sendiri.. serius..

*please laaa jangan tanye soalan bodoh tue lagi.. geli gile dengar soalan tue.. serius  aku cakap..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks