Penat Melayan Anak Buah


Pehhhhhhh... penat gile melayan anak buah aku ari nie.. boleh kate kan sepanjang ari nie aku asik tengok ulangan cerita Rio 2 dengan Frozen je.. penat beb.. muak pon ada.. tapi sume nie gara gara anak buah aku nie laaa...

dan tadi aku nak pegi jalan jalan.. tapi berjalan kaki je la.. malas nak naik moto.. tapi disebabkan anak buah aku menangis nak ikot aku berjalan jugak, akhirnye terpakse laaa aku bawak moto untuk bawak diorang berjalan.. penat tue beb.. huhuhuhu..

kalau ada orang sudi berkongsi penat aku nie kan bagus.. heheheh.. tapi lupakan je laaaa... jangan harap laaa aku dapat.. hahahaha.. impian dulu.. tue yang penting.. pasal jodoh nie last last laaa.. hahaha.. okey laaa.. aku da penat.. aku nak pegi mandi laaaa.. huhuhu...


Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^