Selamat Berpuasa Kawan



Haii korang.. amacam sahur tadi?? makan kenyang kenyang ke?? hehehehe.. mesti laaa kene kenyang kan perot tue kan.. kalau tak nanti, sekejap je lapar kan.. hehehe.. tapi berpada pada jugak tau.. sebab kalau korang boleh tahan lapar sebab makan kenyang tak pe laaa.. macam aku nie tak.. makan sikit tak kenyang tak pe.. sebab nye aku nie da biasa sangat makan sikit mase bersahur.. sebab perot aku tahan lapar sampai petang.. hehehehe...

tapi pape hal pon, kalau rase boleh tahan lapar kalau makan sikit, bagus laaa... jangan pakse diri pulak okey.... aku super duper mengantok nie.. kalau ikutkan malas nak tido.. tapi sebab mengantok gile sebab bawak motor daripada Kuantan semalam, aku rase penat gile pulak nie.. aku tidur dulu ek.. Assalamualaikum..

*korang.. aku nak mintak maaf kat korang banyak banyak ek kalau aku ada buat salah pada korang.. aku ada sakitkan ati korang ke.. aku minta maaf tau.. mungkin ari tue aku bad mood kot.. tue yang cepat je marah.. mungkin laaa.. huhuhu...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks