Ada Life Juga


Bile aku amik berat tentang seorang kawan.. mesti ada je yang annoying dengan aku.. bile aku kesunyian nak mesej dengan orang, mesti aku akan carik kawan aku yang aku rase dia paling rapat dengan aku di dunia cyber, aku akan mesej dengan dia.. tapi kawan aku cakap dia sentap dengan aku sebab aku ganggu dia..

Aku tak marah dengan dia kalau dia nak sentap dengan aku, mungkin sebab aku terlalu bagi banyak sangat mesej kot, tue yang dia annoying sangat dengan aku.. aku nie berbeza sikit bab dengan kawan sebenarnye.. kawan yang berdekatan dengan aku, yang aku boleh datang jumpe dia, aku susah nak bermesej mesej dengan dia sebab aku lebih selesa berborak face to face.. tapi kawan alam cyber, mane boleh berjumpa, so aku akan mesej la dia... tapi bile jarang jarang mesej tue, aku dapat ayat sentap...

"awak tak ada kawan ke? kenape asik mesej saya? saya ada life saya juga.."

tengok tue, daripada ayat dia sendiri, aku boleh kate kan dia sendiri annoying dengan aku.. kawan cyber biasa laa aku akan bermesej dengan diorang.. tapi tue tengok laa jugak.. kalau dia tak suke, senang je keje aku.. kuikuikuikui..

tak pa laaa... bukan sorang je yang cakap macam tue dekat aku, tapi ramai jugak.. tapi biasa laaa.. jenis tak suka bermesej kot.. aku nie nie kawan dekat dekat, jumpa laaa.. kawan yang jaoh gile macam Muadzam Kuantan, baru aku mesej diorang.. kan jaoh tue.. bukan aku tak ada mesej diorang.. tapi diorang tak balas, so aku mesej laa orang lain jugak.. tapi tah laaa.. bior laa dehhhhh... Nak life kan.. amik laaa.. okey laaa.. aku nak pegi Megamall Kuantan nie... aku nak beli baju raya.. byeeeee.. Assalamualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks