Takut Lelaki Itu Bagus






Ari nie aku sangat sangat mengantuk.. mengantuk gile.. penat bekerje.. kene pergi sane sini laaa..  Kene buat macam macam laaa.. tapi no hal laaaa.. name pon keje... tapi tadi kawan aku nie haaa... ada cakap something yang menarik untuk aku berkongsi dengan korang.. Takut Lelaki.. wahhhhh.. Nice word... hehehehhe...

Takut lelaki itu memang bagus.. Sebab lelaki banyak gile yang terok terok.. Ada laaa jugak yang baik baik belaka.. Tapi untuk keselamatan dan batasan agama.. Elok laaa kurangkan berjalan berdua duaan, lagi lagi yang bukan muhrim.. Ape ingat dia boyfriend awak girlfriend awak, awak dah boleh buat sesuka hati daa.. oitttt.... Ingat Allah beb.. Selagi belum bernikah, belum ada pape ikatan perkahwinan.. jangan ingat da boleh berpegang tangan sane sini.. sentuh itu sentuh sini.. Walaupon pertunangan pon, masih belum lagi cukup alasan untuk menyentuh bukan milik kite.. Pertunangan itu cume 1 tempahan je.. Lelaki menempah perempuan itu sebagai calon Isteri.. Bukan boleh sentuh lagi pon.. haaa.. haram beb..

Aku tak jelez sedikit pon.. sebab jodoh aku masih lambat lagi.. kalau ada yang awal awal nie, itu kemungkinan laaa jodoh aku.. same ada sementara ataupon selamenye.. tapi buat mase nie tak ada pon.. Entry aku nie sebenarnye aku nak ingatkan korang.. batasan tue jage laaa.. berpegang tangan itu da terok daa.. jage laa adab.. Dalam agama pon ada sebut batasan lelaki perempuan.. Yang perempuan pulak.. kalau andai kata korang terlepas laa.. terbuat bukan bukan dengan boyfriend korang, lepas tue mau ke laki tue nak mengaku yang anak dalam kandungan korang tue anak dia?? tak kan nye beb.. kalau ada tue, Alhamdulillah laaa.. tapi awas, kata kata lelaki nie bagaikan air panas yang bile dicurahkan atas ais (hati perempuan), ais tue lame lame ais pon boleh cair.. kejap je.. tapi nasib laa.. aku bukan tok guru yang layak diberi nasihat.. pape pon.. ada masalah, jangan carik aku yeee.. aku tak layak jadi tempat simpati korang.. kalau korang cakap dengan aku, mungkin korang cume carik pasal je dengan aku ada laa.. so beringat ingat ye.. Walaupon kawan aku yang kene, kalau aku da bagi nasihat, dan dia cakap aku tak mature, always jump into conclusion, memang aku tak pandang lagi daaa.. bukan sebab dia kotor tapi sebab BODOH BERLAGAK SOMBONG BILE DIBERI NASIHAT, TAK MO DENGAR.. BILE DA KENE, PANDAI MENCARI ORANG PULAK.. Grrrrrrrrrrrrrrrrr..





Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh