Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks

gamba perhiasan


Assalamualaikum.. Bile aku buat entry macam tue, tidak bermakne aku jugak jadi macam tue okey.. Aku cume berlakon nak tau ape yang orang syok sangat jadi Kaki Seks nie.. Aku join 2 group mase aku buat operasi nie.. 1 group dalam dunia cyber nie dan ke 2 dalam dunia reality.. Aku mule operasi berlakon nie sejak 3 bulan lepas.. Ape yang aku dapat, sangat sangat laa dasyat.. Mehhh aku kongsikan dengan korang.. heheehe..

Cite pertame nie aku nak kongsikan tentang pengalaman aku dalam dunia reality.. First time aku rapatkan diri dengan housemate aku sebab nye housemate aku nie suke sangat cari perempuan untuk kepuasan diri.. Almaklum, jaoh daripada bini.. Sangap la katekan.. Aku mule mule buat muke biase je.. sebab tak boleh nampak sangat muke excited, nanti nampak sangat baru join bende bende macam nie.. Housemate aku bawak aku masok dalam 1 pubs kat kuantan.. ada la 1 pubs nie, hot gile.. ada bnyk yg mnari tiang.. bile beli air, ada gurl pakai pakaian dalam je dalam bar tu.. pastu kawan aku bisik kat telinge gurl bar, bisik ape aku tak tau.. tapi lepas dia bisik tue, bar girl tu panggil 2 girl berpakaian seksi gile layan kiteorang.. pastu bawak kiteorang dalam 1 bilik.. bilik aku dengan housemate aku laa.. dalam tue, aku bagi kat kawan aku girl nak melayan aku.. sebab ye la, on mission kan.. dan aku tak buat bende maksiat nie.. aku mampu tengok je.. bia diorang enjoy.. tue baru kisah first time misi aku.. ada banyak lagi cerite yang aku dengan housemate aku buat.. yang pasti aku tak usik pompuan.. just pemerhati je.. yang aku tak sangke tue, ada jugak yang sanggup serahkan dara pada kawan aku.. ada yang kiteorang jalan kat Teluk Cempedak.. jumpe gurl pakai niqap, mule mule borak borak biasa.. pastu lame lame tue, tapi last last girl niqap cakap dia penah main dengan laki.. lepas tue korang tau tau laa ape housemate aku buat.. selalu nye memang aku dok tepi ataupon carik mangse lain.. tapi ape yang aku boleh simpulkan mase aku buat operasi nie.. memang iman aku tak kuat.. tapi bile aku nak sentuh, aku ingat Allah dan aku tak sentuh.. tapi ape ape pon, bagi girl yang rase rase nye tak kuat dengan nafsu anda, bile anda serahkan badan anda pada orang yang anda kenal atau tak, baik anda berpikir kesan sebelum buat dan selepas buat.. sebab jika anda tengah main, laki tue merakam video awak, dia akan upload pada di internet.. dan gamba, dia akan tunjuk pada member2 dia.. dan anda akan jadi bahan kekah diorang.. bukan saya nak cakap saya baik ke tak.. tapi saya beringatkan awak semua.. hati hati.. saya buat operasi nie sebab saya nak tau ape yang akan diorang buat dengan anda semua lepas main tue.. tue tujuan sebenar saya buat operasi nie.. so ati ati okey..

Cerite kedua aku ialah kisah aku di alam cyber.. dalam alam cyber nie same macam fonsex.. open imiginasi kite.. dalam operasi nie, aku jumpe ramai geng power power bab tackle pompuan nie.. dengan ayat manis manis je, kejap korang cair ditangan diorang.. ada 1 teknik yang aku belajar dengan diorang nie, ialah teknik menjatuhkan orang.. teknik nie senang pompuan cair dengan laki tue.. memang senang.. dalam dunia cyber nie aku kene jadi betol kaki seks dengan identiti penipu macam penah main ke ape.. sebab dalam dunia cyber nie banyak penipu.. jadi aku follow la penipuan tue.. aku jumpe macam macam perempuan dalam dunia cyber.. tapi aku jarang layan sangat.. tapi ape yang aku nak cakapkan, dalam dunia cyber, jangan sesekali bagi gamba korang pada orang sameada gamba bogel or gamba lengkap berpakaian.. mungkin laki tue cakap saya simpan gamba awak.. saya tak sebar.. saya simpan... NOOOOO.. jangan caye.. bile korang bagi gamba korang tue, diorang akan bagi gamba korang pada orang lain.. kemudian korang akan diugut.. ugut untuk buat chat sex.. kemudian diorang akan mintak lagi gamba korang.. kalau korang sayang diri korang, jangan jadi bodoh sampai bagi gamba korang.. simpan.. jangan bagi langsung.. kalau tak korang akan jadi mangse diugut.. percaye laaa... paling dasyat laaa.. korang akan dijadikan SLAVE diorang.. BUDAK SEKS.. kene melayan tuan nye.. kalau korang da kene macam tue, cepat cepat laa laporkan pada polis tentang tue.. okey..

itu la kisah kisah aku.. dalam dunia cyber aku banyak bagi nasihat pada girl yang mane aku rase okey, aku cakap dengan diorang ati ati.. jangan terlampau horny sangat sampai bagi gamba kat diorang.. dalam dunia nyata, maafla.. aku tak dapat tolong.. kalau boleh pon, sume akan ignore aku.. tapi pape pon.. hati hati laaa.. jangan cair pada kate kate orang.. same ada muke hensem ke tak ke.. tapi ayat, manis gile.. hati hati laa.. ada chance korang akan dirosakkan dengan diorang.. so ati ati okey.. Good luck..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2