I Have My Own Reason

http://3.bp.blogspot.com/-z94Hu5_51nM/T1HglxsTTjI/AAAAAAAAAeg/QWbSCbz-uHw/s1600/menunggumu.jpg
 
 
Assalamualaikum W.B.T
 
Sejak aku buat entry aku sebelum nie, aku bertindak nie lebih kurang macam orang kurang matang.. bukan aku kurang matang ke ape ke.. tapi aku buat nie demi dia jugak.. tak caya?
 
okey la.. reason kali nie aku nak lepas kan perasaan aku abis abiskan.. sebabnye aku rase aku da redha dengan dia.. sebabnye aku cinta tepuk sebelah tangan je beb.. Dia anggap aku sebagai abang dia je.. aku je yang cinte dia lebih lebih.. haha..
 
So sebab tu la aku nak lepaskan segale gale nye demi dia.. aku nak lepaskan cinta aku nie.. sebab cinta aku nie aku rase cinta mengarut je.. so aku harap harap lah aku tak mudah jatuh cinta pada orang.. mudah mudahan Allah membantu aku dalam operasi melupakan orang.. amin... hehehe..
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^