My Program Hancussss





Assalamualaikum..


Aku banyak program aku nak buat dengan rakan rakan aku. Tapi setiap kali aku merancang, aku mesti tak dapat buat. Sebab aku tak tau nak mengajak sape untuk join aku. Bukan aku tak ada kawan. Aku ada. Tapi bile mengajak kawan kawan aku. Masing masing suruh aku tanye orang nie la itu la. mungkin la jugak aku tak rapat kot dengan diorang.

Nak cakap program tu tak syok tak boleh pulak. Tapi aku agak la member member aku tak boleh join mungkin diorang ingat aku tak boleh buat kot. Tapi kalau aku yang start buat sorang sorang pulak, bukan tak boleh, boleh je. Tapi keseronokkan tu tak dapat dikongsikan la.. aduhhhhh... bosan beb.. Aku nak buat aktiviti lasak.

Nak cakap tak ada yang nak join tu, ada je yang nak join tapi perempuan. Aku tak berani nak bawak perempuan sebab aku jaga batasan pergaulan. Aduhhhhhh.. Nak tak nak kene la buat perancangan baru. Program solo jugak.. huhuhu.. Sedeh sedeh..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh