I'm Maxis Free Basic Internet User

.
- Assalamualaikum -
.
.
Lama gile aku tak update blog aku ni. Bukan sengaja tak nak update tapi tu la penghalang tu banyak sampaikan aku nak buat entry baru pon tak ada mase. Huhuhu..
Entry aku kali ni tak ada dasyat pon. Tapi berkenaan dengan penggunaan internet yang aku perlukan je dalam 1 bulan. Ari ni tepat 20 Oct, aku tak sangka dasyat jugak aku gune internet. 
.
.
.
Ni bukan nak show off la.. sebab ada yang lagi dasyat daripada aku. Aku just nak show je yang aku ni kalau guna internet, dalam sehari tu boleh sampai 4 gb. Gila kan. Tapi tu la. Aku ni suke je download. Tapi sejak aku berjaya pakai kouta maxis banyak ni, aku lebih suka tengok cerita online. Semua online la. Kalau dulu aku benci tengok cerita online sebab internet slow tapi sekarang tengok online je.. 
.
.
Sebelum aku nak chow, aku nak ingatkan no trick for this hack. Aku gune maxis free internet basic je. Untuk tengok cerita online, aku guna adm. Ni untuk hand phone je. Untuk pc, aku tak tau sebab aku da hantar pc aku kat umah, so sekarang ni, pape hal, aku gune hand phone je. Hehe. Okey la. Chow dulu.
- Assalamualaikum -



30/01/2016
Sila klik link ni untuk info tentang plan Maxis ni.

KLIK DISINI

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh