About me again

.
.
= Assalamualaikum =
.
.
Kadang aku tak tau nak cakap ape lagi pada orang yang da kenal aku daripada blog aku ni. Bila aku cakap aku jahat la, tak nak caya. Bila aku dah buat terbuat sesuatu perkara yang jahat, baru nak percaya. Chill la kan. Aku selalu mengaku aku ni jahat bukan sebab saja saja pon. Dah aku ni memang tak suka jadi baik selalu, so aku bagilah tau awal awal. Bile dah jadi, baru nak sibuk bising gini gini. Adesssssssss.
.
.
Nak tau kenape aku ni kejap okey kejap jahat? Sebabnye 1 je. Aku penah kene pijak kepale dengan orang bila aku selalu sangat jadi baik. Selalu sangat jaga hati orang. Hati aku ni pon, bukan nye ada orang nak jaga pon. So solution nye aku ubah cara aku. Baik baik la jugak kan. Tapi ada mase aku kene jadi jahat jugak. Aku bagi contoh la paling senang. Bile orang dok serabut pasal sesuatu dan bende tu kecik je, so aku pon apa lagi bising la jugak. Bukan nak backup tapi marah marah la jugak. Kalau boleh terima, Alhamdulillah. Kalau tak, sorry ler.
.
.
Bab bab sporting ni, bukan selalu aku sporting sangat. Ada masa nye je aku boleh sporting dengan orang. Kene mase and tempat, aku boleh la sporting. Contoh la. Kau nak ajak aku pegi karaoke, aku boleh pegi. But tengok masa pulak. Pukul 7 kau ajak aku karaoke. Memang sorry la aku nak pegi. Waktu tu waktu solat maghrib. Kau gila nak karaoke waktu macam tu. Nak enjoy, boleh. Tapi jangan lupa Allah. Kalau kau nak sangat lupa Allah, jangan ajak aku. Aku takot dengan Allah. Kau? Aku tak tau. Haaaaa. Ni la diri aku. Bukan selalu aku baik. Ada masa aku jahat jugak. Tapi jahat aku, biasa nye aku buat sorang sorang. Aku tak suka kongsikan kejahatan aku pada orang. Okey..
.
.
Okey. Perot aku dah pon berbunyi. Aku dah la tak makan lagi. Need to go now. Maaf la kalau ada yang tak suka dengan aku. Aku memang macam ni. Sorry. Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh