Kemarilah Kau Jodohku.


- Assalamualaikum -
Huhuhuhu.. Bilakah masanya akan tiba untuk aku menghabiskan zaman bujang aku ni.. Bila dah terasa diri ni ready untuk menanggung tanggungjawab yang amat besar, time tu la perkara lain muncul pulak. adessssss....
Nak contoh? JODOH ler yang problem nye. macam mane nak kawen kalau jodoh tak ada. Bukan tak mo mencari tapi bila dicari, banyak pulak yang reject. HUHUHUHUHu
Bila dah jadi macam ni, ada satu lagu bermain dalam otak aku. Lagu yang mengingatkan aku tentang nasib aku ni. Adesssss..
Teringin pulak nak menyanyi lagi "Inilah Nasibku by Nico G". Tapi tau pulak aku menyanyi kan. hahahhaa... Tapi nak wat camne kan. nak tak nak aku redha je la. Kene tunggu masa lagi la ni. Huhuhu.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks