Your Fault Not Mine



.
.
- Assalammualaikum -
« Salam Sejahtera »
.
.
Kenapa ek orang bila buat salah, susah betul nak mengaku kesalahan dia? Padahal salah dia, tapi orang lain kene minta maaf. Takut orang marah atas kesalahan dia. Perasaan takut tu biasa laa tapi mengaku je lah. Bila kita menyebabkan orang yang tak salah mengaku salah, tak rase bersalah ek? Huhuhu..
.
.
Kalau perempuan tu biasa la. Nak pulak diorang mengaku kesalahan dia walaupon dia yang bersalah. Tapi kalau lelaki, kalau dah salah, dia mengaku je kesalahan dia. Yela dah salah, mengaku je la tapi ada sesetengah orang je mudah nak mengaku salah tapi kalau orang lain? Pui pui. Hahahahaa.
 .
.
Macam biasa ni cerita aku. Aku dah bagitau dah aku buat ape dulu. Tapi tah kenape, orang bising sebab aku tak bagitau dia aku buat ape. Haiiii aku dah cakap dah. Tak kan aku nak tinggalkan note and bagitau buat ape. Dah la aku letih, diorang tak caya, lepas tu salahkan aku. Akibatnye tak bertegur. Ishhhhh.
.
 .
Aku tau la biasa nye orang suka letak sesuatu kesalahan tu atas nama aku. Sebab aku tak suka melawan. Tapi agak agak la kan. Mengaku je la salah. Sampai bila nak letak sesuatu kesalahan atas nama aku, ingat aku tak ada perasaan ke. Aduhhhh.. itu laaa. Manusia. Sombong tak kene tempat. Susah sangat nak mengaku salah. Tapi tak pe la. Salah dia aku maafkan. Malas nak bertekak lama sangat. Masing masing dah besar. Pandai pandai la berfikir. Huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks