Bahana Clash Royale


.
- Assalammualaikum -
« Hai Guys »
.
.
Aku tak pernah main games bersungguh sungguh. Kalau ada games pon, aku mesti main gitu gitu je. Jangan cakap bab nak menang, kalah pon aku tak suka. Kalau kalah je, aku malas dah nak main. Tapi cuma 1 games ni je, bila aku main, aku main dengan bersungguh sungguh. Dan sebab games ni jugak la, aku dapat banyak dosa. Dosa besar. Sangat sangat bahaya bagi aku bila main games ni. Huhuhu. 
.
.
Dosa yang hampir hampir buat aku mendapat dosa besar iaitu bile aku main games Clash Royale ni aku hilang banyak gile trophies. 200++ la jugak yang hilang. Hahaha. Dan bila banyak tu yang hilang, mulut aku hampir celupar. Tapi Alhamdulillah, aku masih waras dan aku boleh kawal perasaan aku sebelum aku terlepas cakap. Huhu.
.
.
Dah la nak celupar gila gila.. lepas tu yang paling tak boleh blah nye, bila line tak ada.. kompem tower cepat kalah. Kat situ pon jadi masalahnye. Ada sekali dua tu aku benggang gila, last last aku campak je handphone aku ni. Hahahhaa.. dah la mahal beli handphone ni, tapi disebabkan games ni, aku boleh campak handphone ni. Tapi bukan kat dinding laaa.. aku campak dekat sofa je. Geram punya pasal la.. hahaha..
.
.
Tapi itu la. Banyak banyak games aku pernah main, games ni je la yang berjaya buat aku lost temper yang dasyat. Mudah stress laa dan buat aku mencarut la. Hahaha. Tapi bila lama lama tu, aku mula belajar untuk kawal diri aku semula. Yela. Ni baru sebab games. Belum sebab dengan serabut dalam isu bina keluarga bahagia nanti. Confirm lagi cepat stress nanti. Hahaha. Tapi tak pe. Selagi aku masih ingat diri aku, selagi aku berpegang pada Al-Quran dan sunnah, In syaa Allah tak ada masalah. Hahaha.. amin. Okey la guys. Aku nak kene siap siap.. kang da nak keje. Hehe. Bye guys.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^