Hantu Tempoyak

.
.
.
-Assalammualaikum-
~Hye guys~
.
.
Biasa nye bila orang suka makan sesuatu, dia akan ambil sesuatu makanan dia suka tu mesti banyak. Hahaha. Kalau suka makan char kueh teow, dia akan cari makanan tu sampai jumpe, kalau dah jumpe, pasti nak lebih. Mana tak nye, makan kegemaran kan. Mestilah ambil lebih. Hahaha.
.
.
Macam aku, aku ni banyak gila aku suka. Tapi kalau makanan berlauk, aku suka ada tempoyak. Sedap oiiii. Tapi aku tak ambil sikit la. Aku ambil banyak. Sebab tempoyak ni susah jumpe. Dan sudah semestinye kalau aku jumpe, siap lah. Hahaha.
.
.
Ce teka berape agaknye harga sebotol tu sampai aku sanggup beli dua balang teros? Hahahaha. Gila kan. Tapi aku suka. Tapi malangnya, tempoyak tu, aku hantar ke kampung. Sebab kalau aku simpan, tak sampai sebulan beb. Confirm abis cepat. Hahahahaha.

Comments

Eyqa Zq said…
Sedapnyaa tempoyak, lama dah tak makan, huhuhu.
Mr. Saboler said…
Wowwww.. ada geng laaa.. haha.. terbaik..

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks