Kisah Anggur di RumahKu



- Assalamualaikum -
~ Hye Guys ~


Selesai sudah melayan karenah kucing kucing YAKUZA ku. Tak bagi makan, mula la nak gesek badan dia dekat kaki.. Lepas tu mula la meow meow. Hahahha.  Tapi kalau buat diorang ni main main tali, pehhhhh kuku tajam gile. Tak berani nak main dekat dengan badan. Mau terbenam kuku dia sedalam 2 cm kang. Hahahaha..

Okey percaya atau tak, Inilah anggur yang ditanam dekat umah aku. Cuma ada 1 je pokok anggur ni. Buah dia pon tak banyak tapi boleh la. Hahaha. Kiteorang adik beradik ni bila nampak buah anggur ni, pehhhhh teruja beb. Nampak je buah anggur tu besar dan lembut je, amik je. Tapi masing masing tak tau ni buah anggur ape. 


Disebabkan masing masing tak tau ni buah anggur ape, so bila nampak je buah yang besar, ape lagi, petik la. Dan korang tau ape rasenye, Masam gile beb. Sampaikan tak terdaya nak telan masam masam tu. Wekkkkkkkk.

Dan tadi bila nak tutup tingkap, aku saje pergi tengok anggur ni. Dan hasilnye aku baru tau rupanye buah anggur dekat rumah kiteorang ni warge unggu. Patut ler yang hijau tu masam gile. Rupanye anggur unggu rupanye. Hahahaha.

So lepas ni jaga je la macam biasa. Jumpa je warne unggu, hehehe. Diam diam sudah. Hahahaha. Sapa cepat, dia punye okey. Hahaha. Okey la. Aku nak naik flight ni. Tah blog sape pulak aku nak singgah malam malam ni. Hahaha. Okey la guys. Aku nak chow dulu. Assalamualaikum.


Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh