Lost It.. Huhu

- Assalamualaikum -
= Hye guys =
Bende paling dibencikan bila kita kehilangan seseorang, kita susah nak menjumpainye. Walaupon kita sayang dia, tapi bila dia dah lari, kita pula yang mencari nye bagaikan nak mati. Lagi lagi bila dia da lenyapkan semua data dia. So bila kita cari dia menggunakan data kita ada dulu, hurmmm susah beb. Yela, hint baru tak ada. Macam mana nak cari lagi kan.
Contohnye la kan. Aku dah elok jumpe onix, boleh pulak dia lari. Bila dia lari tu, adui haiiii. Susah bai nak cari dia. huhuhu. Walaupon aku ada GoRadar. Tapi nak mencari nye, adessss bukannye senang nak jumpe. Kalau tak, Aku tangkap je si Onix tu. Benggang gila. Susah bai nak tangkap dia. Huhuhu.
Malas nak guna hack ni. Risiko tu kene tanggung nanti. Adessss. Ade tak ek cara lain nak tangkap pokemon ni?

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^