Keep Low

.
.
-Assalammualaikum-
~Hye guys~
.
.
Sejak beberape hari ni, banyak perkara yang berlaku. Bila aku dah low profile, banyak pulak yang kenal. Bukan aku tak sudi nak berkenalan dengan orang, cuma aku malas nak dekat dengan orang. Sebab bila seseorang dekat dengan aku, pasti dan pasti dia akan sakit hati dengan aku. Ni bukan saja nak cakap kawan perempuan je. Kawan lelaki pon aku kurangkan. Aku jenis suka berseorangan. Kalau orang suka berkenalan dengan aku, nanti akan ada 1 bende yang buatkan seseorang tu benci dengan aku.
.
.
Aku ni malas nak rapat sangat dengan orang. Sebab aku ni mudah sangat tau seseorang dengan beberapa JENIS. Cuma aku je tau camne nak kenal jenis jenis tu. Dan ada je yang nak rapat dengan aku. Aku bukan tak sudi. Cuma aku tak mau la orang nak rapat sangat dengan aku. Kalau tak mesti ramai sakit ati dengan aku. 
.
.
Contohnye bila orang dah mula dengan aku kan. Bila dia buat sesuatu janji tu, aku okey je kalau dia tak dapat tepati janji dia sebab kita sebagai manusia hanya mampu merancang. Allah yang menentukan. Abbqku paham semua tu tapi pada orang lain kadang diorang down. Ni yang problem. Lepas tu mulalah jadi 1 story yang tak best berlaku. Payah beb. Tapi kadang aku buat tak tau je. Sebab bende biasa kene kan. So faham la. Tapi tu la. Huhu. Tapi walaumacam mana pon, biasa la tu kan. Manusia. Banyak kelemahan. Hehehe.. 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks