Dia Dah Aku Je Belum

- Gambar hiasan -
.
.
-  Assalammualaikum -
~ Hye Guy's ~
.
.
Okey aku dah cukup jealous dengan member aku yang seorang ni. Dia baru je bertunang dan aku masih single. Adesssss. Rezeki aku tak sampai lagi, nak buat macam mana. Huhu. Aku tau korang mesti cakap cari la jodoh kalau dah jealous. Persoalannye bukan aku tak mahu. Aku pernah serius tapi yang sebelum sebelum ni banyak yang tak ready biarpon berkenalan sekian lama.
.
.
Aku berkawan dan berkenalan dengan seseorang tu bukan saja saja. Ada je yang aku cuba dan mencuba mengajak bertunang dahulu tapi aku pasrah sebab tak ready. Aku bukan suka bercinta saja saja. Aku nak kawen beb. Tapi macam yang aku cakapkan, rezeki aku tak ada lagi. Aku cuba nak buat terbaik tapi yela. Maybe sebab aku ni tak cukup lengkap kot. Dengan badan yang montel lagi, so tak ada lah rezeki aku nak berkahwin. Huhu.
.
.
Tapi itu lah, bersabarlah. Cari keperluan lain dulu. Aku dah pasrah dengan jodoh aku. Cuma aku harapkan aku dapat lah jawapan aku nanti. Sama ada jodoh aku tu dengan manusia ataupon dengan kematian. Hahahaha. Seram beb. Aku tak ready lagi sebab aku banyak dosa. Haha.
.
.
Okay la guys. Aku chow dulu. Bye. Assalammualaikum.
.
.
Kepada kawan kawan aku yang follow cerita aku dan buatkan aku lost contact dengan korang, aku harap korang sehat. Maafkan aku segala dosa dosa aku pernah buat kat korang dan buatkan korang putus contact dengan aku. Aku masih guna nombor lama 011 aku tu, aku tunggu korang mesej aku lagi. Hehe. Summimasé.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^