My New Favorite Song

.
.
- Assalammualaikum -
= Hye Guy's =
.
.
Bila aku dengar lagu dekat spotify , aku tertarik dengan sebuah 2 lagu yang aku rase best gila. Bila aku dengar lagu tu, aku rase tenang and hati rase berbunga je. Hahaha. Walaupon hati aku masih tak ada bunga lagi. Tapi aku rase bila aku dengar lagu ni, aku rase sesuatu. Hahaha. Jiwang beb. Geli pulak rasenye. Hahaha.
.
.
First lagu ni yang aku rase macam tengah mabuk  cinta walaupon aku tak mempunyai cinta pada sape sape, bukan tak ada. Ada tu ada. Tapi aku doakan dia dalam doa aku. Hehehe. Ni lagu favorite aku.

Lagu ni memang terbaik. Dengar lah. hehehe.
.
.
* ps: kalau korang ada spotify, dengar la playlist Selamat pagi. Lagu kat situ, memang best. hahaha

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks