Sejak Dah Pindah Ni


.
.
- Assalammualaikum -
~ Hye Guy's ~
.
.
Sejak duduk dengan akak akak aku ni, stress aku semakin berkurangan. Alhamdulillah. Syukur beb. Bila duduk dengan akak akak aku, sedikit sebanyak masalah aku dapat diselesaikan. Mana tak nye aku stress sebelum ni. Dah sebelum ni kalau duduk sewa dengan orang, pehhhh senang gila kene gatal gatal. Dah la kulit aku ni sensitif. Bila duduk dengan orang lain tu, penat beb kalau hari hari aku je yang dok mengemas rumah lepas tu orang selerakkan balik. Penat beb. Tapi bila duduk dengan akak akak aku, walaupon aku selalu mengemas rumah, tapi stress aku dapat dikurang sebab ada nye kucing akak aku. Dapat jugak la aku belai main main dengan diorang. Hahaha.
.
.
Ari ari dapat jugak la hirup udara segar. Kalau dulu, asap rokok la yang jadi udara aku. Mane tak nye, masing masing duduk hisap rokok. Yang paling sakit hati, tempat diorang buang buang rokok tu. Pehhhh kuat gila bau dia. Busuk beb. Huhuhu.
.
.
Sekarang, Alhamdulillah semua nye dapat atasi. Aku dapat memasak. Nak masak laok kegemaran dengan adik beradik pon senang. Hahaha. Memang terbaik. Bahan abis, boleh kongsi duit untuk beli bahan. Senang beb. Itu la kelebihan duduk dengan adik beradik kan. Hehehe.
.
.
Sebenarnye aku dalam office ni. Ada banyak keje ni. Tapi sebabkan aku nak release penat aku, so aku lari daripada pc. Bagi member aku buat keje. Bukan ape, dari tak buat keje sikit je. Naik sakit ati aku dibuatnye. Huhuhu.



#ps: kalau nak tengok lagi, follow kiteorang punye ig. milkyndaisy

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^