Posts

Showing posts from October, 2016

Pindah Rumah

Image
. . ~ Assalammualaikum ~ - Hye Guy's - . . Wowww.. Lama betul aku tak buat entry baru. Hahaha. Bila nak buat, mesti ada halangan. Adesssss. Lagipon kalau aku tak aktif menulis cerita pon, tapi kalau ada comment pape, kejap je aku balas. Hahahaha.  . . Sebut pasal pindah, ini kali ke 3 aku pindah rumah sejak duduk Selangor. 2 kali duduk dekat Damansara dan kali ini aku duduk di UK. Sewa rumah beb. Hahaha. Kali ni aku pasti aku rasa aman sebabnye yela, kalau dulu aku duduk dengan orang luar. Tapi kali ni, aku sewa dengan adik beradik aku. Duduk serumah. Senang. Kalau ada yang nak balik kampung, boleh jalan sekali. Ada masalah, boleh setelkan dekat rumah.  . . Lagipon okay la kan duduk dengan adik beradik. Susah senang, kau boleh bantu. Tapi jangan melampau la. Sendiri mau ingat la. Nasib baik yang tinggal bersama ni, sume bujang belaka. Kalau dah kawen, beli rumah je la beb. Hahaha. . . Makin hari makin ramai pulak yang sakit ati dengan aku. Tak kira macam mana aku buat pon, still …