Broken Heart Again

.
.
- Assalammualaikum -
# Hye Guy's #
.
.
Hari ini aku penat gile balik keje pagi tadi, lepas tu sampai umah, duduk borak borak dengan parent aku. Habis borak borak tu, aku cakap kat parent aku, aku penat keje malam tak tido. Serius mengantuk pagi tadi. So jadikan cerita, aku teros tido. Dalam pukul 12 tengahari, akak aku kejut aku bangun sebab akak aku cakap parent aku nak balik kampung, so aku yang tengah mamai ni pon, bangun mandi teros. Tak kan nak teros membusuk kan. Hahaha.
.
.
Sebenarnye parent aku datang umah aku ni sejak hari Isnin minggu ni sebab hari selase iaitu semalam, sepatutnye parent aku dan akak aku pergi membuat umrah. Tapi malang nye kene tunda pulak. Daripada 10 haribulan tunda ke 11 haribulan. Lepas tu tunda pulak tak tau bila. So jadikan ceritanye tengahari tadi, parent aku dah patah hati. Dah hilang keinginan nak pergi sane sebab banyak kali dah sebenarnye kene tunda. So lepas zohor tadi, aku pon angkat la barang barang parent aku masuk kerete. Tapi aku sedeh tengok ibu aku, yela punyalah semangat nak pergi, tapi camni pulak jadinye. Huhu.
.
.
Tapi tadi, akak aku cakap jumaat jam 2 pagi, diorang akan pergi sane. Dapat tarikh dan masa dari egensi. So esok parent aku datang sini lagi. Hehe. Sebab esok jam 10 malam, parent aku dah kene ada kat sane, so jadikan cerite, esok dari umah aku ni, parent aku kene bergerak ke KLIA, jam 8 malam la. Harap harap la jadi pergi. Amin. Sebab aku tak sanggup tengok ibu ayah aku sedeh. Cukup la dulu aku tengok mak ayah aku sedeh dengan aku. Adesss. So esok, aku jadi chef parent aku lagi la jawabnye. Muahahaha.
.
.
By the way, hari tu ada orang tanye pasal bufday aku, bufday aku 7 January. Dah lepas dah pon. Sekarang ni aku dah masuk umur orang tua dah. Hahaha. Dah beruban dah pon. Hahaha. Tapi tak banyak la. Hahaha. Okay la guy's. Dah nak jam 2 pagi dah, need to sleep. Kang tak bangun subuh lak. Hahaha. Okay la guys. Assalammualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh