Penat Kadang Tapi Terpaksa

.
- Assalammualaikum -
# Hye guys #
 
 
Setiap pekerjaan yang ada dalam dunia ni memang ada masa tu memang memenatkan. Tapi kalau penat sebab buat keje sendiri tu biasa la kan tapi yang paling penat tu kalau kita da buat keje kita, tiba tiba dapat keje lain iaitu keje member punya. Malas nak maki sebenarnye. Bila bagi nasihat, dengar tu dengar tapi untuk beberape minit je la. Bila cakap kita ada keje, pandai pulak dia cakap dia banyak keje lain nak kene buat. 
 
Tapi tu la bile fikir member, malas nak cakap banyak kan. Kita buat je la. Tapi kan pagi tadi aku ada bagi dia keje sikit. Sikit je. Tu pon kene mintak update dengan bank lain la. Aku bagi 1 je pon kene buat tapi mase aku sampai umah pagi tadi, aku dapat mesej daripada member aku tu, dia cakap kenape aku tak mintak update daripada bank. Da la banyak pulak tu 10 update. Tapi aku tak balas pon sebab aku tau dia ni nak bohong je keje dia. Sebab aku bagi 1 je tapi dia cakap 10 update yang aku bagi. 
 
Adess. Baru 1 je aku bagi tapi dia dah banyak songgeh. Tu belum kira dia punya keje lagi. Bagi dekat aku punya la banyak tapi bila aku bagi keje, banyak betul cekadak dia tu. Aiyooooo. Aku tau la sume orang nak mudah tapi kan aku bagi kat dia keje tu pon sebab aku ada hal emergency aku nak kene buat pagi tadi. Aku nak kene hantar akak aku pergi kerja. So aku kene balik awal. Sebab tu aku bagi dia keje. Tu pon banyak cekadak pulak dia. Adesss.
 
Ni la manusia. Bagi keje sikit berkira. Tapi kalau bagi orang lain keje, tak fikir pulak perasaan orang tu. Bila dapat keje daripada orang lain. Tau pulak berkira. Kan. Hahahaha. Okay la. Aku nak buat entry baru jap. Sebab ada cerita best aku nak kongsi kan pada korang kat entry baru aku tu. Hehehe.
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^