Akibat Menipu Lagi



- Assalamualaikum -
>  HYE GUYS <


Hahahaha. Ini lah kelemahan aku paling terbesar. Aku boleh menipu orang sesuka ati aku tapi bila aku menipu orang, aku pon kene tempiasnye. Hahaha. Ini memang padan muka aku la.Walaupon aku boleh menipu orang, tapi aku tak boleh menipu sesuatu yang berkaitan dengan diri aku. Let's say like this la.

"Wei, Aku tak boleh nak datang la. Parent aku datang sini." 

Contoh pertame la kan. Walaupon parent aku tak datang umah aku, boleh jadi, ape yang aku cakap tu jadi kenyataan. Tapi andai kata aku cakap tu kalau betul, aku boleh elak daripada jumpe kawan aku. Tapi kalau member aku datang umah tengok aku menipu, tak ke nahas aku jadinye.

Senang cite, ape yang aku tipu tu, boleh jadi bentu akan jadi ataupon tidak. Katekan aku cakap bende yang merapu contohnye camni.

"Weiii. Aku kene pergi KLCC. Ada akak aku kat sane. Dia panggil aku datang."

Aku pernah cakap camni dekat kawan aku. Tapi last last ape yang aku cakap tu, betol betul jadi. Hahaha. Senang cite, aku nak menipu boleh tapi bukan sesuatu yang boleh mendatangkan keburukan kat aku. Bende baik kalau aku saje menipu, Menag tak kan jadi punye la. Hahaha.

Okay la guys. Kepale aku da sakit ni. Kene tidur la. Bye.. Assalamualaikum

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks