Joke For Me But Not For Them




- Assalamualaikum -
# Hye Guys #

Dah lama tak berjalan jauh tadi, terase letih pulak. Hahaha. Tapi kan bagus jugak berjalan jaoh ni lagi lagi pergi masjid tadi. Biasanye aku naik motor pergi masjid tapi bila motor rosak ni, jalan kaki je la. Tak sangka jaoh pulak. Biasa naik motor rase macam dekat pulak. Kali ni dapat jugak berjalan kaki. Hahaha.

Tapi kan sepanjang perjalanan aku nak balik umah daripada masjid tadi, aku teringat 1 story ni la. Cerita ni cerita daripada orang yang aku kenal. Mase tu kalau tak silap aku, aku cerita la dekat kawan aku ni pasal Politeknik Muadzam Shah. Borak borak tu, dia cakap pasal kes ayah dia pos barang dekat dia. Tapi barang tu tak sampai dekat politeknik dia. Selidik punya selidik, last last baru tau ayah dia salah alamat. Sebab dia belajar dekat Politeknik Sultan Abdul Halim Muadzam Shah ( POLIMAS ) tapi ayah dia hantar dekat poli aku. Hahaha. Mau frust orang tu dibuatnye. Nasib baik dapat amik balik dengan cara call politeknik aku minta hantar ke politeknik dia. Hahahaha.

Kalau kawan aku tu baca ni, mesti dia marah gila dekat aku. Tapi kalau la dia ingat dekat aku la. Hahaha. Sorry friend. Hahaha. 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks