Memory Siapakah?

.
.
- Assalammualaikum -
# Hye Guy's #
.
.
Sedar sedar je dari tidur, aku teringat apa yang aku mimpikan sebentar tadi. Yang dasyat tu, aku bagaikan seorang lelaki yang penting kalau mengajak belajar, aku kene ada. Tapi in reality life, sebenarnye aku ni tak pon diperlukan langsung. Tapi tah kenape dalam mimpi tu, aku tiba tiba ingat dekat member member sekelas aku masa Form 5.
.
.
Aku tau member sekelas aku tak pon seberapa suka aku. Tah la kenape pon aku tak tau. Yang aku tau, sejak sekolah dulu aku lebih suka buat hal sendiri. Sebab ape yang aku buat kat sekolah dulu, bukan ada orang amik tau pon. Diorang buat hal sendiri je. Tapi biasa la. Sape je nak amik tau pasal diri kau selain kau sendiri? Memori salah ni sebenarnye aku tak tau milik sapa sebab dalam mimpi tu, budak kelas aku mengajak aku study SPM besama sama. Hahaha. Dasyat.
.
.
Tah la beb. Kawan sekelas aku yang aku masih contact lagi cuma sorang je. Tapi aku tak amik tau sangat pasal dia. Sebab dulu aku tak seberapa rapat sangat dengan dia. Tapi dia yang add aku dekat ig dengan wechat, aku follow je la. Tapi ni kawan lelaki la. Aku tak rapat pon dengan kawan perempuan sejak ada incident yang berlaku masa aku form 3. Salah orang lain tapi disebabkan perempuan ni senang bergosip, so dari situ, image aku teros buruk dekat pandangan perempuan kat sekolah. Last last ape yang aku buat kat sekolah dulu, aku buat hal hal aku sendiri. Hahaha.
.
.
Tapi thanks to that memori, even aku tak seberapa rapat sangat dengan member sekelas aku, tapi aku ingat dekat diorang. Hahaha. Sapa la punya memori ni. Aiyoooo. Kenape la aku yang dapat memori kau ni. Ape la motif memori ni nak bagi dekat aku. Adesss. Okay la. Nak solat dulu then siap siap pergi kerja. Bye bye guys.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^