Nasib Nasib

Image result for NOT HAPPY FACE
- Assalamualaikum -
# Hye Guys #
Baru baru ni aku senang gile stress. Aku dah cuba berbagai cara nak menghilangkan stress aku tapi makin hari makin menjadi jadi pulak. Biasa la kerja berlambak tapi yang sakit nye orang yang kerja malam la. Mana tak nye, diorang cakap malam tak ada kerja. Betul la malam tak ada kerja sangat tapi yang buatkan aku benggang tu, kerja yang aku buat ni, banyak yang backup untuk orang kerja malam minggu depan punya. Ini leader aku la ni, mintak buat kerje lebih. Aiyooooo.
Kalau ikutkan lah ek, dari minggu lepas lagi aku dah stress dapat kerja lebih ni. Tapi aku ni jenis malas sangat nak membantah sebab kalau aku membantah pon tak guna, leader aku ni suka beza beza kan aku dengan orang lain. Benggang pulak dibuatnye. Orang tu boleh buat lebih, asal kau tak boleh. Alasan je tu, Itu la jawapan dia bagi setiap kali aku malas nak buat banyak. Bukan tak suke kerja lebih, tapi kerja ni dah buat banyak kerja orang minggu depan. Bagus nye kerja ni siap awal tapi disebabkan kerja banyak ni, kepale aku selalu sakit bile nak balik umah sebab tak dapat nak rehat dan asik pandang PC je. Mane tak sakitnye. Huhuhu. So sebab tu aku benggang tu, orang lain buat sikit, aku pulak kene buat banyak. Mana aku tak marah. Adessss.
Tapi tu la. Ape boleh buat, ni bukan bidang kuasa aku pon. Aiyoooo. 
Ape lah nasib badan. Emmm
Image result for NOT HAPPY FACE

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks