Pedih Gila

.
.
- Assalammualaikum -
# Hye Guys #
.
.
Sejak aku dah redha dengan perbuatan kurang matatang masa lampau aku, aku tak pernah terfikir yang aku bakal kene lagi sekali. Gila kau. Pedih siot bila kene. Tapi aku tak pernah pulak terjangka aku kene secepat ni. Aku ni si hati batu tapi tah la kenape aku selalu kene bila orang dah blah daripada aku. Benggang gila.
.
.
Selame ni aku reject semua cinta orang yang suka dekat aku. Sebab aku paling risau sakitkan ati anak dara orang. Bukan aku risau ape pon, just tak nak la dua dua hati pedih kan. Tapi tah la, setiap kali orang mention tempat tu negeri tu kawasan tu, aku asik ingat dekat orang tu je. Dan lepas tu aku sangat benci dengan diri aku sebab dah buat bende yang tak beri pape yang baik dekat aku tapi memberi kepedihan ati aku.
.
.
Aku tau jodoh di tangan Allah. Dan sebagai manusia, kita mesti berusaha mendapatkan jodoh tu tapi aku tetap fail. Aku benci gila dengan diri aku sebenarnye tapi ape kan daya, aku cumalah seorang hamba biasa. Aku memcuba tapi tak tau ape silapnye ape masalahnye tapi aku tetap tak dapat capai bende tu. Aku benci dan tersangat benci dengan perasaan ni. Serius benci. Sebabkan perasaan ni la, aku selalu ingat dekat orang tu.
.
.
Bukan senang nak lupakan. Bila aku cuba nak lupakan, aku asik ingat je bende tu..arghhh. Benci siot. Arghhhhh.. Aku cuba dan mencuba hilangkan perasaan tu, tapi aku tetap akan ingat dekat perasaan tu. Perasaan yang selalu buat hidup aku jadi tak tenang bila aku ingat pasal ni. Sebab tu la, aku takut berCINTA. Sebab aku confirm akan jadi gini. Sebab CINTA, aku jadi gila. Arghhhhh.

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks