Rambut

.
.
- Assalammualaikum -
# Hye Guys #
.
.
Ada masa nye kan aku kadang agak rimas tengok rambut aku panjang. Sebab rambut aku ni tak macam orang lain . Lagipun rambut aku ni agak lebat dan berbisa pada aku la. Sebabnye bila rambut ni panjang sampai ke telinga, telinga aku luka tau. Hahaha. Gelak gelak tapi tu la hakikatnye rambut aku ni. Nampak halus lembut tapi tajam. Cucuk dekat korang bukan sakit pon. Sebab korang tak kan rasanye. Yang rasa tu aku. Haha.
.
.
Ni memang kisah benar. Dan pernah la ada cerita aku dulu masa kecik kecik telinga aku berdarah dan sangat pedih bila nak mandi. Bila pergi gunting rambut, nampak la ada rambut tercucuk dekat sana. Huhuhu.
.
.
Tapi kan bila dah besar ni, aku rasa sayang pulak nak gunting rambut sebab aku suka tengok rambut aku lebat and terbelah tengah lepas aku baring lama or baru bangun tido. Sebab nampak lawa pulak terbelah dia. Adessss.. Tapi kalau time biasa, kalau aku tak sikat tak pakai minyak rambut, rambut aku akan jadi topi. Ni kenyataan dan sebab tu la kadang aku rasa geram sangat dengan rambut aku ni. Nak je gunting. Tapi sayang pulak sebab aku suka tengok rambut aku lepas bangun tidur. Hahaha.
.
.
Tapi tu la. Aku tak tau la sama ada esok nak ke pergi gunting rambut. Huhu. Rasa sayang pulak nanti. Adesssss. Pening pening. Huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks