Jadi Hero?

.
.
- Assalamualaikum -
.
.
Nak berangan jadi hero? Emm aku pernah bayangkan diri aku ni hero. Hero jalan raya. Hero orang susah. Tapi bukan hero yang ada kuasa. Hahaha. Aku suke bantu orang. Tapi nak bantu orang ni susah. Ada yang senang, saje jadi susah. Malas keje, guna tektik senang. Jadi pengemis, menipu. Ada yang jadi scammer, sebab senang buat duit. Adessss..

Hero jalan raya bukan hero mat rempit yang bawak motor laju semate mate nak menang racing. Bukan laa. Tapi kan aku tak paham dengan mat rempit ni, bile kawan dia accident then meninggal, dia tak jadikan member dia tu sebagai pengajaran tapi nak jugak merempit lagi. Tapi pape hal itu hal diorang la. Hero yang aku maksudkan, bile orang ada masalah kat tengah jalan, aku datang bantu diorang. Sebab seronok bantu orang susah ni. Dapat ringankan masalah diorang. Yang penting bantu kene ikhlas. Kalau orang tu hulur duet, jangan ler amik. Biarpon dia ikhlas, tapi seelok eloknye tak yah la. Hehehe..

Hero orang susah ni banyak part. Bagi aku jadi hero orang susah ni, hero paling aku gemar sekali. Sebab bile kite hulurkan bantuan, kite akan merasekan 1 kepuasan yang tak terhingga. Contoh aku cuba nak buat dari dulu, buat 1 umah untuk anak anak yatim dan warga emas. Tapi tak tau la aku mampu ke tak. Hehehe.

Tapi pape hal, aku tak mo jadi hero orang selalu ingat. Tapi aku nak jadi hero yang biase biase. Hahaha.

Comments

unknown said…
Encik saboler x nk buat entry baru ke?
Mr. Saboler said…
maaf maaf.. bukan tak nak buat.
banyak keje sebenarnye..
tu yang tak menyempat nak buat entry baru.. hehehe

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Pengalaman Menjadi Ahli Geng Kaki Seks