Hari Raya Korban 5.10.2014



Bismillah hirahman nir raheem.. Assalamualaikum.. raya kali nie memang kureng syok.. sangat kureng syok. 

sebabnye raye kali nie aku sorang je anak laki yang ada kat umah family aku nie.. nampaknye kali nie aku la ketua rumah aku nie.. tak pe la kan.. nak buat macam mane, sume orang laki dalam umah aku nie sume tak balik umah.. Ayah aku lak ada kat Gurun, Kedah.. meneruskan kerja junjungan kite Nabi Muhammad S.A.W... So aku yang anak laki yang kerje kuantan nie, kene la balik.. hehehe..

Okey laa korang.. Aku buat entry kali nie pon sebenarnye saje buang mase kat sini.. haha.. So sume, aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha daripada aku dan sekeluarga.. hehehe..

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh