Mimpi Hari Couple Pagi Tadi

http://recultured.com/wp-content/uploads/2012/02/couple-rezsized.jpg
 
 
 
Assalamualaikum W.B.T..
 
 
Hari ni aku tak tau kenape masa aku tido tadi, aku dapat mimpi program hari couple.. dan yang aku ingat hadiah yang ditawarkan dalam mimpi aku memang cukup gile.. 10 million bagi couple yang cukup sweet sangat.. macam biasa, aku tak ada couple tapi tah macam mane, aku boleh pulak dapat awek pehhhhhhhh lawa beb.. memang lawa.. tapi minah saleh laaaa.. siap call aku suruh amik kat kedah.. sebab dia saje melancong kat sane dari US..

Yang paling gempak tue, fasih gile dia cakap bahasa melayu.. tup tup aku tak tau macam mane, aku tengok minah saleh tu da sampai dekat dengan kawasan aku dan tarik aku jadi couple dia sempena hari couple.. Al maklum laa kalau dalam mimpi, sume boleh jadi.. ada je kuase dalam tu.. haaaa.. tu la kehebatan alam mimpi nie.. hahaha.. 

okey back to story, mase tengah tengah buat aktiviti tu.. entah kenape ada pulak girl yang pukul aku sebabnye dulu awek tu nak jadi girlfriend aku, aku tolak.. tapi yang seksi seksi aku nak.. tapi tu kate budak tu la.. aku speechless time tu.. dan aku tau aku dengan couple lari dari girl tu.. hahaha..

da nak abis program hari couple nie, ada something spoil pulak happen.. boleh pulak aku terjage dari mimpi aku ni.. aduhhhhhh.. baru nak merase jadi juara dalam mimpi tue.. tapi tue la.. ini sume adalah mimpi sahaja.. tapi rugi pulak sebab ini sume mimpi je.. kalau la reality kan best.. hahahaha.. baru syok beb.. hahahahaha.. just kidding.. ;p

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh