Lama Menghilangkan Diri

Assalamualaikum...
Maaf sebab lama menghilangkan diri.. Sorry guys, bukan sengaja pon menghilangkan diri, tak sengaja beb.. aku ingat je kat blog kesayangan aku nie.. cume kadang tu bile aku jenguk blog nie, aku tak tau nak post ape.. hehehe ;p
selama aku menghilangkan diri nie, aku bagitau la korang ape yang aku buat sekarang nie.. aku sekarang dah bekerja di sebuah hotel as crew event bahagian multimedia.. busy beb tapi syok beb.. duet masyukkk.. insya'Allah dapat la selesaikan hutang PTPTN as soon as possible.. AMINNNN.. doakan aku dapat abiskan PTPTN aku dalam masa terdekat okey.. aku target dalam 4 tahun ni aku dapat selesaikan hutang PTPTN aku sebanyak RM15000.. banyak tu beb.. hehehe..

okey.. stop sampai situ.. sejak aku jarang taip taip nie, aku tengok ramai yang komen dan baca post aku Plan Maxis Free Basic Internet tu.. wowww.. tak sangka lak aku.. tapi aku post tu pon sebab aku nak bagitau sume orang kebaikan gune plan tu.. bagus pe plan tu.. sampai sekarang aku tak fail la gune plan nie.. aku seronok.. tak payah beli internet ari ari.. gune internet free je.. tue yang best tue.. hahaha.. korang pon kalau rasa kaki online nie, gune je la plan nie.. siyes korang tak kan menyesal.. haaa.. aku cakap nie aku bukan la dealer maxis nie tau.. tapi just customer tetap maxis.. hehehe...
kalau korang ragu ragu nak gune, korang boleh tanye aku.. aku akan jawab mane yang aku tau la.. hehehe.. yang aku rase soklan pelik dan aku tak tau, aku akan jawab jugak la.. ape jawapan aku tue, tunggu la nanti.. tu pon kalau korang yang tanye la.. hahahaa... 

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh