Buat Lain, Hasilnye Lain.. Sedehhhhhhh

 
http://cartoondistrict.com/wp-content/uploads/2014/08/Funny-pictures-of-fat-cartoons2.jpg
 
 
 
Assalamualaikum...
 
Selama nie aku makan ubat Fat Burner tau.. faham faham la kalau da makan fat burner, kompem la aku berjogging bagai kan.. tapi after a few day ni, ramai yang tegur aku.. tapi orang yang sapa aku tu, kalau bende baik happy tak pe la jugak kan... nie tak, buatkan aku makin benggang pulak..
 
"ADIB, aiiiii makin membesar pulak da awak nie.. makin sihat pulak da saya tengok awak ni.." 
wahhhhhhh... apa sudah jadi... macam mane aku nak kurus ni... nak tak nak aku terpakse la behenti makan supplier tu.. pastu amalkan diet yang biase tapi tak yah makan makanan berat macam nasi bihun sume tu.. arghhhhhh... tension beb.. cam ner aku nak kuruskan badan nie.. arghhhhhhhhhhhhhhhh...

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^