Misi Mencari Kerja

Assalamualaikum...
Zaman makin lame makin moden dan makin menyebabkan kite berbelanja kene berhati hati.. Silap berbelanja, habis la kite.. haha.. tapi tu la kata orang, kite berbelanja tu beringat ingat la jugak.. kalau tak, nahas makan pasir je la kite nanti.. hehehe..
Dan bile sebut pasal berbelanja ni, aku bersyukur la jugak sebab aku ada motor jer.. Saving la jugak.. setakat ulang alik pergi keje ni, aku isi 6 ringgit untuk 5 ari.. korang tau kan aku naik motor ape je.. Honda Future.. aku Rider je.. tapi rider aku nie, tak ada la menyusahkan orang pon.. cuma kadang tu orang risau gile cara aku bawak motor.. sebab aku ni gile speed sikit.. motor tak laju pon, tapi nak jugak speed laju lagi... hahahaha...
huhuhu.. tapi kan bile gune motor nie, bile nak mohon kerje tu, mesti ramai gile tanya pasal kerete.. da kenape tanye pasal kete.. mentang aku tak ada kete, boleh pulak diorang tanye aku bab bab tue.. adessss.. tu la yang buatkan aku sampai sekarang tak dapat dapat lagi keje.. aku bukan tak keje, keje je, cume ingat nak tukar la mood tempat lain pulak kan.. huhuhu..

tapi aku memang nak carik tempat keje lain sebab tempat yang aku keje nie, tempat aku belajar dulu.. so bile keje tempat belajar nie, ramai la yang rajin bertanya khabar tentang aku.. bukan tak happy.. masing masing tanya soklan same je.. " AWAK KAT SINI LAGI BERAPE SEM EK???" "AWAK REPEAT PAPER APE JE" "SAYANG JUGAK AWAK DEKAT POLI NIE KAN.. AWAK CARRY PAPER APE??"

Tu la soalan ari ari aku kene pekakkan telinga aku.. haha..sakit ati pon ada.. tapi nak wat macam mane kan.. da realiti keje tempat belajar.. adessssss... nak tak nak bertahan je laa... huhuhu ;(

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

Hilangkan Bau Cili Giling / Cili Boh