Wordless Tuesday


aku pelik betol la dengan perangai perempuan.. bukan ape.. diorang nie da pakai baju kurung dengan tudung tapi tudung atas dada diorang.. pas tue jalan men"dada" lak tue.. dah la jalan men"dada" pas tue bile ada laki tertengok dada dia je, dia teros mara.. padahal bukan ke salah dia sendiri?? salah lelaki tue sebab tengok dada dia.. tapi kesalahan tue sepatutnye lebih pada perempuan tue, sebab tak pakai tudung dengan betol.. then jalan men"dada" sehingga menarik perhatian lelaki.. so kat situ da nampak kan salah sape.. adessssss.. 

PS: tolong la pakai elok elok.. jangan la tarik perhatian lelaki.. kalu nak tarik jugak perhatian lelaki tue boleh tapi please jangan salah kan lelaki kalu terlihat bende yang tak sepatutnye diorang lihat.. thanks

Comments

Popular posts from this blog

Plan Maxis Free Basic Internet

Maxis Free Basic Internet V2

First Day At New Place ^u^